ZASADY REKLAMACJI:

  1. Napisz do nas maila (kontakt@bawene.pl), w którym opiszesz co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe - załącz zdjęcia, które zobrazują wadę produktu.
  2. Poczekaj na naszą odpowiedź, jeśli dostaniesz informację o odesłaniu produktu postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
  3. Reklamowane produkty należy zapakować wraz z formularzem, który znajduje się poniżej.
  4. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.
  5. Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  6. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności na wskazane przez Ciebie konto.

Adres reklamacyjny:
Sylwester Szreder
ul. Smażyńska 10
84-217 Łebno

Staramy się, aby proces reklamacji przebiegał prawidłowo. W trosce o sprawne i szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który można uzupełnić przed wydrukiem.

FORMULARZ REKLAMACJI - kliknij tutaj


ZASADY ZWROTU:

  1. Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od BAWENE.
    UWAGA: Brak możliwości odstąpienia od umowy w przypadku zakupu produktu spersonalizowanego (np. z własnym zdjęciem, tekstem).
  2. Przed upływem tego terminu poinformuj nas mailowo o chęci dokonania zwrotu na adres e-mail: kontakt@bawene.pl, następnie odeślij towar z wypełnionym formularzem.
  3. Pamiętaj, aby odsyłany towar był nowynieużywany, w takim stanie jak otrzymałaś/eś go od BAWENE.
  4. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, otrzymasz od nas zwrot płatności.
  5. Zwrócimy Ci równowartość ceny odesłanego towaru oraz koszt najtańszej formy dostawy.

Adres do zwrotów:
Sylwester Szreder
ul. Smażyńska 10
84-217 Łebno

Staramy się, aby proces zwrotu przebiegał prawidłowo. W trosce o sprawne i szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który można uzupełnić przed wydrukiem.

FORMULARZ ZWROTU - kliknij tutaj